woensdag 1 september 2010

De eerste vakantiefoto's gescrapt....

Dit is de eerste pagina van het fotoalbum. De groepsfoto heb ik op A4 formaat afgedrukt. Verder alleen een titel (met de silhouette gesneden) erbij....lekker simpel dus!



Deze dubbele LO gaat over de personen die mee waren. Niet allemaal bij naam genoemd, maar de familienaam erbij gezet, hoewel Johan eigenlijk geen vd Polder is, maar dat is maar een kleinigheidje hahaha De tekst had ik met de silhouette gesneden, maar het was niet helemaal door gesneden. Ik vond het eigenlijk wel leuk staan zo, dus heb ik het zo gehouden....
Dessinpapier als achtergrond, lintje en bloemetje erbij en ook deze spread heb ik verder vrij rustig gehouden, vanwege de drukke achtergrond!



Dat was het weer!

Liefs,

3 opmerkingen:

Amanda zei

Prachtig lay-outs, mooi dat blauw.

lieve groetjes Amanda

Riet zei

Wat een prachtige layouts heb je gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.

Eef zei

Wat ziet dat er weer mooi uit meid,leuk hoor!

Liefs Eef