vrijdag 26 november 2010

doosje in een kaart en 3 kerstkaarten

dit doosje is een wedstrijd bij de club scrapmutsen Ik heb de stempels weer geprobeerd in sepia te kleuren...dat is best nog lastig. Toch ben ik wel tevreden, ondanks wat inktvlekken hier en daar...




3 kerstkaarten in paars/roze kleuren. Het blijft leuk om geen traditionele kleuren te gebruiken.
De eerste is een sketch van double dutch...tijd geleden dat ik daar mee heb gedaan, dus het werd wel weer eens tijd.



De tweede is ook een sketch ergens vandaan, maar ik weet eigenlijk niet meer waar...



De derde kaart heb ik zonder sketch in elkaar gemaakt met restjes papier van de vorige kaart...


Liefs,

9 opmerkingen:

Ilonka zei

wat een schitterende creaties ik vind ze allemaal zo mooi!
Fijn weekend !!

groetjes Ilonka

Riet zei

Wat een schitterend doosje en kaarten Marjoleine,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Esther zei

Hoi Marjoleine,
Hoe heb je die mooie letters gemaakt?
En leuk idee dat doosje.
Ik zag op de blog van magnolia en moon een leuk idee om een doosje van 6 waxinelichtjes te scrappen!

Groetjes,
Esther

Esther zei

Ja die bedoeldlde ik, die van t kerstkaartje.
Ik dacht dat ik die letters al eerder bij je gezien had, mooie vorm hebben ze!

Gebruik jij ook iets van een stans ofzo?
Ik ben nu steeds alles aan t snijden en knippen, maar lijkt me wel leuk om iets te hebben om bloetejes etc zelf te maken in verschillende groottes...

Liefs,
Esther

Trudy zei

Wat een mooie creaties zijn dit Marjoleine!!
Groetjes Trudy

Nanda zei

Wat een leuke kaarten. Jou Double Dutch is ook erg leuk geworden. Tsjonge, ik heb nog een hoop te leren. Waar kleur jij je stempels mee in, ik met aquamarkers. En je Esther is mij voor, die letters zijn erg leuk.

Groetjes,
Nanda

nicolet zei

Ziet er allemaal prachtig uit!!
Groetjes Nicolet

Jacqueline's Weblog zei

Alle 4 je creaties zijn weer erg mooi, prachtig gemaakt!
Groetjes van Jacqueline

...Astrid... zei

geweldige creaties heb je gemaakt allemaal zeg