donderdag 23 december 2010

2 geboortekaartjes gemaakt...

Vandaag is Daan geboren. Daan is mijn achterneefje....het kaartje had ik al helemaal klaar...ik moest alleen nog de naam erbij zetten....ik had ook een meisjesvariant gemaakt, aangezien ik natuurlijk niet wist wat het zou worden...Deze heb ik ook geplaatst. Zodra mijn achternichtje is geboren (jaja,mijn andere neef en vriendin worden ook vader en moeder van de 2e en van hun weet ik dan weer wel wat het wordt)komt ook hier de naam nog op te staan...
De sketch die ik gebruikt heb is van Sketch Saturday!





Liefs,
Marjolein
e

3 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een mooie kaarten zijn dit Marjoleine!!
Groetjes Trudy

Catherine zei

Thank you for joining us at Sketch Saturday this week Marjoleine ! Your cards are gorgeous, love the soft colours ! Good luck and merry Christmas ! Smiles from Catherine

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Marjoleine,leuke stempels,mooi papier.

Wens jou en je dierbare fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.
Liefs Riet.