woensdag 1 december 2010

6 kerstkaarten...

3 kaarten in sepia, 2 in traditionele kleuren en een roze/zwarte kaart...variatie moet er zijn hihihi
Ik vind zelf de sepiakaarten erg mooi en ga er zeker nog een paar maken. Ben gek op het papier van kaisercraft: de after Five Collection...het is een 6"paperpad...Ik had laatst een aantal grote vellen gekocht en vond ze zo mooi, dus toen ik donderdagavond bij scrapbookdepot keek en ik deze paperpad zag, was ik meteen verkocht en voor ik het wist lagen ze in mijn mandje....meteen wat bijpassend cardstock aangeklikt en ik was weer zo blij als een kind...zaterdag kwam de postbode al om het te brengen...echt een snelle service daar en boven de 17,50 geen verzendkosten...wat wil je nog meer!








Liefs,

6 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit Marjoleine!!
Groetjes Van Trudy

Adrina zei

Hoi, ik vond je kaartjes op clubs zo mooi dat ik even een kijkje kom nemen op je blog. Weet ik meteen waar dat mooie papier vandaan komt!! Wordt meteen je volger!!
groetjes Adrina

Nanda zei

Wow Marjolein, ze zijn echt super. De kaarten in Sepia zijn heel mooi. Nou ik houd je goed in de gaten, waar haal je de inspriratie vandaan. En ik vind het nog heel moeilijk om on-line papier te bestellen, maar ga toch eens een gok wagen bij scrapdepot.

Groetjes,
Nanda

Riet zei

Wowwww Marjoleine,wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.
Prachtige stempels,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Esther zei

Mooi papier van Kaiserkraft!
Papermania heeft ook zo'n zwartwitblok (niet dat ik je op kosten wil jagen ofzo, haha)
En die bloemen op de zwart witkaarten heb je dan met de silhouette gemaakt? (ben bang dat ik ondertussen ook zo'n apparaat wil, maar eerst maar even sparen ben ik bang...)

Liefs, Esther

Jacqueline's Weblog zei

Wat een prachtige kerstkaartjes Marjoleine, vooral de eerste 3 vind ik erg mooi en heel stijlvol!
Groetjes van Jacqueline