vrijdag 24 december 2010

nog een geboortekaartje voor Daan en een verjaardagskaart voor Herman

Mijn moeder vroeg of ik ook een kaartje namens hun wilde maken...ik heb dit kaartje gemaakt met de sketch van Cute Card Thursday Ik heb een plaatje van internet gehaald en uitgeprint, want het was al laat toen ik aan de kaart begon en ik had even geen zin om te kleuren...



Mijn zwager wordt volgende week 50, dus daar moet een passende kaart bij....Ik heb eerst een grote envelop gekocht en daar de maten van genomen...de kaart is nu 30 x 22 cm. De sketch komt bij house of sketches vandaan....De stempel is een digi, maar ik weet niet meer waar ik hem vandaan heb...ik weet alleen nog dat ik hem een keer ergens zag en iets had van, die moet ik hebben voor de kaart voor mijn zwager...het is toen gelukkig gelukt en zie hier het resultaat....



Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Teresa Kline aka va.sunshine zei

this is soooo adorable, fabulous details...Merry Christmas!

enjoy *~*

Jacqueline's Weblog zei

Een heel lief kaartje voor Daan en een super gaaf kaartje voor je zwager. Het stempeltje is heel grappig! Voor jou en je familie hele fijne feestdagen een gelukkig 2011!
Groetjes van Jacqueline

Ellen zei

Mooi! Leuke blog heb je!

Betina zei

prachtig!! En nog gefeliciteerd!!

xxBetina