donderdag 6 januari 2011

zwart/wit spread....

Deze spread noem ik sister act....eigenlijk alleen maar omdat dat vanaf het moment dat ik de nonnen zag, dat al in mijn hoofd zat..
Ik had de foto's eerst gewoon in kleur afgedrukt, maar ik had wel al dit papier uitgezocht, dus toen ik dinsdag nog es ging kijken wat ik mee moest nemen naar mijn scrapmaatje, bedacht ik ineens dat als ik de foto's in het zwart/wit af zou drukken het misschien wel mooier zou worden.
Dit is het resultaat en ik ben er superblij mee. Niet te druk, maar wel mooi....althans dat vind ik....wat vinden jullie???





De tekst die erbij staat is:
Bij de kassa van de Hochjochbaan zagen we al een behoorlijk aantal nonnen. Zij waren ook met de gondel naar boven gegaan. Boven kwamen we ze in groepjes tegen.

Terwijl wij bij de Kreuzjoch pauze hielden, kwamen er ook een 3-tal nonnen.
Zij klommen naar het kruis en toen ze op hun plek stonden, begonnen zij te zingen.
Ze zongen niet hard, maar iedereen werd stil en luisterde naar hen.
Een bijzondere ervaring!

Liefs,
Marjoleine

2 opmerkingen:

Trudy zei

Prachtige layouts Marjoleine!!
Groetjes Trudy

Margreet zei

Wat leuk met die zwart wit foto,s

Groetjes Margreet