donderdag 12 mei 2011

2 16-jarigen

Zo, het wordt wel weer es tijd dat ik wat gefreubel van mij hier neer zet! Komende dinsdag is de zoon van een vriendin van mij jarig, dus een kaartje gemaakt voor hem. Ik vind het altijd moeilijk om voor jongens een kaart te maken, helemaal voor een jongen van 16...het wordt al gauw te kinderachtig voor die gasten hihi De sketch is van sketch saturday Ik heb lang getwijfeld of ik de bloemetjes erbij moest doen, want ja...een jongen van 16 hรจ hahaha, maar ik vond de kaart anders echt te kaal en ik kon niks anders verzinnen, dus toch maar gedaan....Dit is het resultaat:






Van een andere vriendin is dinsdag haar dochter jarig. Zij wordt ook 16...
Kijk en dan kan je wel lekker frutseltjes en bloemetjes op de kaart maken...hoe meer hoe beter hahaha
Het is een pocket geworden....Op het kaartje erin, staat eigenlijk alleen maar Sweet 16. De pocket zelf heb ik heerlijk versierd met bloemetjes en blaadjes...
Ik ben er zeer tevreden mee!!





Nou dat was het dus....

Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Trudy zei

Het zijn prachtige creaties Marjoleine1
groetjes trudy

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Marjoleine,heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

nicolet zei

Dat zijn twee prachtige kaarten!
Groetjes Nicolet