donderdag 26 mei 2011

Oostenrijk scrap....

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een scrap heb laten zien, maar hier is er eindelijk weer 1, of eigenlijk 2....ze horen wel bij elkaar, zoals ik altijd doe, dus daarom 1.
Als basis heb ik een bruine, glimmende cardstock gebruikt. de hoekjes heb ik met de ronde pons afgerond... Op het cardstock heb ik scrappapier van een grote paper pad genaamd: Sweet owl van First Edition paper geplakt. Daarna de foto's op een hardroze cardstock gemat en dit in het midden geplakt....
De totale spread heb ik afgemaakt met bloemen en brads en nog een leuk kantje onderaan. De titel heb ik met de silhouette uitgesneden met lichtroze papier...




Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

De Roelies zei

super mooi weer marjolije

Margreet zei

Wat prachtig

Groetjes Margreet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Mooi LO's Marjoleine, prachtige foto's.
Groetjes van Jacqueline

Betina zei

heel mooi!!

xxBetina

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.