maandag 13 juni 2011

2 kaartjes gemaakt gisteren...

Dit eerste kaartje is de sketch van Sketch Saturday Een simpele, maar erg leuke sketch, vind ik!




Het 2e kaartje is een Center Stair-Step Card. De tutorial van deze kaart kan je hier vinden. Daar was het voorbeeldkaartje wit met nog een kleur...ik heb er voor gekozen om de kaart helemaal wit te houden. Dat had ik wel es gezien en het werd wel es tijd om dat ook uit te proberen....zie hier het resultaaat van 2 kanten af gefotografeerd. Het lukte niet om hem mooi recht van voren op de foto te zetten, dus hier moeten jullie het mee doen hihihi
Ik ben zelf erg blij met het resultaat en zal het best moeilijk vinden om de kaart zaterdag aan de jarige Jet te geven, maar goed...je maakt nou eenmaal kaarten voor anderen en ik denk dat ze er wel blij mee zal zijn!






Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

Amanda zei

Mooie kaartjes Marjoleine, vooral de witte, een plaatje!

groetjes Amanda

Betina zei

mooie kaarten vooral de witte!!

xxBetina

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Marjoleine.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het 1e kaartje is erg leuk en de tweede is echt een super gaaf kaartje, heel mooi in 1 kleur.
Groetjes van Jacqueline

Jolanda zei

Dus jij had dat mooie witte kaartje gemaakt . . .ik heb hem ergens gezien en ik vond hem prachtig.
Leuk dat je volger van mij bent geworden
groeten van Jolanda