zaterdag 11 juni 2011

Kristberg in Silbertal

Deze spread heb ik woensdag al gemaakt, alleen de titel moest nog. Dat heb ik vandaag eindelijk gedaan met de silhouette! Ben zo blij met dat apparaat!
De sketch heb ik overgenomen uit het blad scrapbookmagazine nummer 6 van dit jaar!
Ik vond het idee van die cirkel van kant zo mooi en ik had pas nieuwe kantjes gekocht, dus daar moest ik gewoon iets mee doen! Dit is het resultaat. Verschillende kleuren en toch 1 geheel, want ze horen wel gewoon bij elkaar. Ze komen naast elkaar in het album! Het papier is van My Mind's Eye uit de serie So Sophie! aangevuld met restjes papier.





Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een mooie layouts Marjoleine!
Groetjes Trudy

Riet zei

wowwww Marjoleine,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Die kantjes zijn zeker prachtig.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige spread Marjoleine en de foto's zijn ook heel mooi!
Groetjes van Jacqueline