donderdag 23 juni 2011

lekker zwemmen

Dit is denk ik de 1 na laatste scrappagina van mijn vakantie album van Oostenrijk...Ik heb 2 sketches gebruikt, die ik van het blog: sketchabilities heb gehaald. Ze hebben echt leuke sketches daar. Ik heb sketch 11 en sketch 21 gebruikt en die dus samen gevoegd tot 1 spread. Als je op de foto klikt wordt ie groter en kan je het wat beter bekijken. Voor mijn doen is ie wat kaal, maar ik ben er wel tevreden mee....Blaadjes en titel heb ik met de silhouette uitgestanst en de bloemen zijn ponsen. Ook de "kanten" rand is een pons....



Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Judith zei

Hoi Marjoleine,

Dankjewel voor je berichtje. Ben gelijk volger bij je geworden, want ik wist ook niet dat jij een blog hebt. Ziet er superleuk uit allemaal!!!

Liefs,
Judith

Anoniem zei

Hoi Marjoleine,

Dankjewel voor je berichtje.
Ik wist niet dat jij ook een blog had, dus ik ben ook even bij jou komen kijken. Ziet er echt super leuk uit allemaal!!!

Liefs,
Judith

Riet zei

Heel mooi gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.