donderdag 23 juni 2011

ronde easelkaart

Jim vroeg of ik een kaartje wilden maken, voor een schoolvriend van hem, want hij geeft morgen een feestje. dus ik weer hetzelfde geslaagdplaatje uitgeprint en aan de gang gegaan....Toen ie klaar was, liet ik het aan Jim zien...zo van: is ie goed zo? Ja hoor zegt ie, maar het is niet alleen een feestje omdat ie geslaagd is hoor, het is ook zijn verjaardagsfeest....kwam dat even goed uit, dat ik deze gefeliciteerddigi had gebruikt......ik had alleen 'met je diploma' aangekruist...nu dus ook "met je verjaardag"...handig zo'n meerkeuze digi hahaha



Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Marja Rolfes zei

wat gaaf, deze kaart marjoleine!! Waar heb je de meerkeuze digi vandaan?!! Erg leuk!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marjoleine.

Liefs Riet.

Trudy zei

Wow Marjoleine,
wat een prachtige kaart.
De kleuren combinatie vind ik ook mooi.
Groetjes Trudy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en prachtig kaartje Marjoleine, heel stoer!
Groetjes van Jacqueline