zaterdag 2 juli 2011

2 kaartjes met dezelfde sketch....

en toch zijn het 2 heel verschillende kaartjes geworden....
het uitgangspunt van deze kaarten was de sketch van sketch saturday van vorige week...en stom sttom stom...ik ben ze gewoon vergeten eerder te plaatsen, dus ik doe niet mee voor de wedstrijd, want inmiddels is er vandaag een nieuwe sketch geplaatst...
Het eerste kaartje is voor mijn neefie, die maandag 25 is geworden...ik vond dit plaatje op internet en vond het wel leuk voor hem...hij houdt wel van een biertje hahaha



Bij de 2e kaart heb ik i.p.v. een plaatje een bloem gebruikt, daardoor ziet de sketch er heel anders uit...ik vind hem zelf wel goed geslaagd!


Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een mooie kaartje.
Groetjes Margreet

Betina zei

mooie kaarten Marjoleine!!

xxBetina

nicolet zei

Zo verschillend en dan toch dezelfde schets! Prachtig!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wowwww Marjoleine,wat heb je schitterende kaarten gemaakt.
Ben weg van je kleuren papier.

Liefs Riet.

Marja Rolfes zei

Wat een pracht van een kaarten! Hoe is het bij jullie Marjoleine? Ben je deze vakantie wat leuks met de jongens aan het doen? Misschien ben je op dit moment wel met ze op vakantie, wie weet!
Gods zegen!
xxx
Dutch Tulip
Marja