zaterdag 6 augustus 2011

2 verjaardagskaarten met de doe@kit

Morgen is de vriendin van mijn neef jarig, dus er moet een kaart worden gemaakt...ik heb de sketch van vorige week van sketch saturday gemaakt...net te laat dus...ik heb de sketch een kwartslag gedraaid i.v.m. het plaatje....Verder heb ik papier uit de doe@kit gebruikt van doe@ding...De bloemetjes en brads zijn er niet uit, maar vond ik er prima bij passen!



Ook is eerdaags mijn lieve mamsje jarig...voor haar heb ik deze kaart gemaakt! De sketch is van challenge blog: pink(ink)sketch ook deze heb ik een kwartslag gedraaid i.v.m. het plaatje hihihi en ook hier heb ik papier uit de doe@kit gebruikt.De tekst heb ik in Word gemaakt en uitgeprint....een paar leuke bloemetjes,blaadjes en takjes erbij en de kaart is af!



Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Lia zei

Je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt, helemaal toppie,

groetjes Lia

Riet zei

Prachtige kaarten Marjoleine,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuke en mooie kaartjes heb je gemaakt, prachtig.
Groetjes van Jacqueline

Sandra's Scrapsels zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Marjoleine!! Hartstikke goed hoor!!
Vooral de kaart van je moeder vind ik erg mooi. Wat een superlief afdrukje heb je daarvoor gebruikt!

Groetjes, Sandra