vrijdag 12 augustus 2011

21 jaar

Vandaag heb ik een double do gekocht...Ik zat al heel lang te twijfelen of ik de big shot zou gaan kopen...vandaag ben ik de winkel binnen gestapt en Santpoort en gevraagd of ze me wilden uitleggen hoe dat ding werkt...de man begin heel enthousiast te vertellen en te laten zien (de big shot stond op de toonbank), maar hij zei ook, dat ie zelf de double do prettiger vond in het gebruik, dus ook van dat apparaat heb ik uitleg gekregen en toen heb ik besloten dat ik toch de double do wilde hebben en heb het ook meteen gekocht met een paar nestablilities erbij...ik ben er super blij mee, want alle stansen kunnen er door, want ik heb natuurlijk de quickuts met een behoorlijk aantal alfabetten en deze kunnen er ook door en dat stanst veel makkelijker uit dan met de quickuts...Natuurlijk ben ik ermee aan de slag gegaan vanmiddag...dit kaartje heb ik gemaakt...de bloemen en het fleur de lis vierkantje heb ik met de double do uitgestanst...nog niet ge-embost, maar dat komt nog wel...



Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Sandra's Kaarten zei

Je hebt 'm gelijk goed gebruikt zeg, erg leuk geworden! Na lang twijfelen heb ik voor mijn moeder een cuttlebug gekocht. Die heb ik zelf ook en ze heeft niet veel ruimte, dus ik heb de gok maar genomen. Nu maar hopen dat ze hem gaat gebruiken....Veel plezier met je double do!
Groetjes Sandra.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje en veel plezier met je nieuwe speeltje!
Groetjes van Jacqueline

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Veel plezier met de dubbel do.
Groetjes Margreet

Riet zei

Prachtige kaart.
Heel veel plezier met je apparaat meis.

Liefs Riet.