zaterdag 20 augustus 2011

laatste spread en laatste Lo

Eerst een spread, waarvan ik de sketch ook weer uit het scrapbookmagazine nr. 36 heb gehaald..De linkerkant is de sketch en rechts heb ik een kwartslag gedraaid en er een extra foto in de hoek gezet...het scrappapier komt uit een paper stack genaamd: Frosted Bluegreen van papercraft..Het labeltje hangt aan een ijzeren kettinkje aan de knoop, die als hartje van de bloem fungeert! Verder heb ik een kleine journaling gemaakt en die respectievelijk rechtsboven en linksonder opgeplakt in reepjes gesneden...




Dit is dan de allerlaatste pagina van mijn Oostenrijk album... Rens had op de terugweg een prachtige zonsondergang gefotogafeerd...We waren al bijna thuis...ik had de zonsondergang ook gezien, maar ja ik zat natuurlijk achter het stuur...later toen ik de foto's van Rens kreeg van de vakantie zag ik dat ie dus deze foto had gemaakt...Ik was daar erg blij mee...dank je wel Rens, want dit is echt een mooie afsluiting zo van het album!

Ook deze sketch heb ik niet zelf bedacht, maar komt wederom uit het dezelfde scrapbookmagazine...Papier aan de foto proberen aan te passen en dat is aardig gelukt, al zeg ik het zelf! Wat bloemetjes, scrapfloss en hier en daar een veiligheidspeldje of paperclip maakt het helemaal af!


Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.

gerrie zei

hoi marjoleine..
je heb je weer niet verveelt vandaag..
prachtig kunstwerk hoor...
gr gerrie

De Roelies zei

mooi geworden marjolijn

melissa zei

Hallo Marjoleine,

Bedankt voor je berichtje!
Ik heb jouw creaties even bekeken en die zijn super!
Echt mooi.

Groetjes,
Melissa