maandag 5 september 2011

2 kerstkaarten..

Jawel...het is zover...ik ben begonnen met de kerstkaarten...Een aantal jaar heb ik het hele jaar door kerstkaarten gemaakt, maar dit jaar kon ik me er niet toe zetten..had er echt geen zin in...Van de week was ik eindelijk zover en ben ik met een kerstkaart begonnen...ik heb nog zoveel kerstpapier liggen en ik had iets van...ja, laat ik dat papier maar es gaan gebruiken..het wordt wel tijd. Ik vind het erg leuk om geen traditionele kleuren te gebruiken, maar ja ik heb dit papier nou eenmaal liggen uit een cardkit...en zeg nou zelf, het is mooi papier deze paperpad van kaisercraft....De eerste sketch heb ik van de blog Card Patterns Toen ik deze sketch zag, was ik er meteen weg van...soms heb je dat wel es hè. De kerststerren en hulsttakjes zijn ponsen en de bloemvorm met de tekst is een stans die ik door de double do heb gehaald! (nog steeds blij met die aankoop)
De tweede sketch is van Helma van de club Crazy meiden en tevens een wedstrijd daar! Hier heb ik dezelfde ponsjes gebruikt (ook het hartje van de kerstster is een pons)en het takje is een stans, die ook door de double do gaat...het creme papier heb ik ge-embost met sterretjes (DD)





Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. De bovenste is heel stijlvol en de onderste is erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Margreet zei

wat een schitterend kaartje
Groetjes Margreet

Amanda zei

Wat een mooie kaartjes Marjoleine, super! Vind vooral de 1e erg mooi.

liefs Amanda

Marja Rolfes zei

Hoi Marjoleine! Prachtige kaartjes!
xxx
Dutch Tulip
Marja