dinsdag 27 september 2011

Jim 2011

Deze scrap heb ik 2 weken geleden al gemaakt, maar ik had er nog geen foto van gemaakt...Hij zit in een zwarte lijst, die je ook op deze foto ziet...De foto is de meest recente foto van Jim...Ook van Robin heb ik zo'n scrap gemaakt, maar die is nog niet helemaal af, want ik zit op de schoolfoto van hem te wachten..dat is dan ook het enige wat er nog op moet hahaha Zodra de foto er is dan zal ik ook deze scrap hier plaatsen..hij is nl. ietsje pietsje anders...



Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.

Margreet zei

Wat prachtig
Groetjes Margreet

Nanda zei

Hoi Marjoleine,

Wat heb je weer een mooie creatie gemaakt en wat wordt je zoon groot zeg. Leuk om ze zo aan de muur te hangen met een mooie lijst.

Groetjes,
Nanda