zaterdag 10 september 2011

trouwkaartje

Gisterenavond laat vroeg Jim of ik nog een kaartje had die geschikt is voor een trouwdag...nou nee, die maak ik niet zo vaak en meestal alleen als ik ze nodig heb, wat dan? Nou, de ouders van Grace (zijn vriendin) zijn van de week 23 jaar getrouwd en ik dacht misschien heb je nog een mooie kaart, maar niet dus, jammer maar helaas...

Omdat het al zo laat was en hij vanmorgen vroeg al naar ze toe zou gaan (ze woont 2 uur rijden met de trein bij ons vandaan) was ik eigenlijk niet van plan om nog iets te maken, maar ja Mar zou Mar niet zijn als er toch een ideetje kwam opborrelen, dus ik ben toch aan de slag gegaan...In eerst instantie wilde ik met de sketch van sketch saturday aan de slag gaan, maar uiteindelijk is ie toch iets anders geworden, maar die sketch was wel het uitgangspunt...Ik heb er nog even snel een foto van gemaakt, zodat ik hem jullie ook kan laten zien...de foto is niet zo heel goed, maar ja, Jim heeft de kaart dus vanmorgen mee genomen naar Bergen op Zoom...
Het cardstok is glimmend grijs, waardoor het zelfs een beetje zilver lijkt...het scrappapier is uit de paperpad "wedding" van Making memories...de hartjes heb ik op internet gevonden en bewerkt door de namen erin te zetten en uitgeprint...eronder zit een nestabilitie genaamd Fleur de Lis squares uitgesneden met mijn double do..ook de vlinders zijn met de double do uitgesneden...weet niet precies de naam van de die, maar hij is te koop bij moeders hobbypaleis (zie hiernaast) het lintje eronder met het hartje maakt het af....



Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

melissa zei

Ik vind de trouwkaart echt prachtig!

Groetjes,
Melissa

Amanda zei

Wauw wat een schitterende trouwkaart! Heel speciaal.

Lieve groetjes Amanda

Riet zei

Deze heb je ook schitterend gemaakt.

Liefs Riet.