maandag 7 november 2011

kaart voor mijn jarige paps

Ik lig al een tijdje stil met mijn gefreubel...ik maak nog wel kaarten, maar heel minimaal.....nu moest ik mezelf even een schop onder mijn .... geven, want mijn paps is morgen jarig en dan moet er toch echt een mooie kaart komen, dus daar ging ik vanmorgen...ik had net 2 mooie cardkits binnen gekregen van Doe@ding, eigenlijk voor de kerst, maar als je goed snijdt kan het makkelijk voor een verjaardagskaart en de kleuren van het papier vind ik echt mooi voor een mannenkaart...papier had ik dus..nu nog op zoek naar een leuke sketch...die heb ik gevonden bij het blog van Hobbystempels. het is de challenge van November..ik doe echter niet mee, want ik voldoe niet helemaal aan de eisen...de stempel die ik gebruikt heb, verkopen ze daar niet. Het is een Whiff of Joy stempel en ik vind hem zooo schattig...een paar papieren bloemetjes erop, die ik nog had en perfect bij het papier passen, roosje erbij. Vlindertje en takje uitgestanst en er bij geplakt en als laatste nog wat gezellig plakpareltjes en klaar is ie! Ik vind hem zelf helemaal leuk geworden en wie weet komt hierdoor de zin ook weer terug....



Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marjoleine,leuk die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Nog gefeliciteerd met je vader. Je hebt een super mooi en lief kaartje voor hem gemaakt.
Groetjes van Jacqueline

Marja Rolfes zei

Hoe vond je paps de verjaardagskaart?
Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader!!
xxx
Dutch Tulip
Marja