vrijdag 13 januari 2012

2 kerstkaartjes

ja ja en weer 2 kerstkaartjes gemaakt...goh, zou ik dan toch echt weer elke maand een aantal kerstkaartjes gaan maken, zodat ik aan het eind van het jaar weer voor iedereen een zelfgemaakte kaart heb? Ik ben in ieder geval op de goede weg...deze 2 kaarten heb ik vandaag gemaakt met papier uit verschillende cardkits van doe@ding....helaas zijn ze met de cardkits gestopt, maar ik heb nog aardig wat papier, dus ik kan nog even voort. De sketch van de 1e kaart is een oude sketch van sketch saturday en tevens de wedstrijdsketch bij de club van Terry op dit moment!
De sketch van de 2e kaart heb ik van het magnoliablog.
De digistempels heb ik met derwent potloden ingekleurd, zoals ik nog steeds doe...




Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

marion zei

Wat een leukertjes Marjoleine ! Vooral die onderste vind ik echt een schatje ! Liefs, Marion

De Roelies zei

mooie kaarten Marjolijne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Twee super leuke kerst kaartjes Marjoleine, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Margreet zei

Wat een leuke kerstkaartje
Groetjes Margreet

Betina zei

Mooie kaarten Marjoleine!!

Betinaxx