woensdag 25 januari 2012

3 kaartjes gemaakt vandaag....

1 kaart met papier uit de laatste cardkit van doe@ding...ik heb alleen de zwart/wit tinten gebruikt, maar wel een rood lintje, brad en een rode vlinder...
De sketch die ik heb gebruikt is van sketch saturday en doet dus mee met de challenge daar!




De 2 andere kaarten zijn bijna hetzelfde alleen het papier contra gebruikt... De digistempel wilde ik al heel lang een keer gebruiken en hier is ie dan eindelijk... Ik vond het wel leuk zo met het taartrondje eronder...het papier en de roosjes heb ik gewonnen bij de laatste wedstrijd bij de club van Terry !





Liefs,
Marjoleine

7 opmerkingen:

marion zei

Het zijn bjoeties Marjoleine. Liefs, Marion

Cora zei

hoi meissie zo jij ben lekker bezig geweest ze zijn prachtig

Jacqueline (Sjakkie) zei

3 hele mooie kaartjes, vooral de bovenste vind ik erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Marianne zei

Ik vind je kaartje prachtig.
Groetjes Marianne

Trudy zei

Marjoleine,wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt.
Groetjes Trudy

Amanda zei

3 prachtige kaartjes, en de eerste heeft mijn hart gestolen hoor.

lieve groetjes Amanda

Susie Little zei

Beautiful card Marjoliene,I love the black butterfly! Thank you for playing along with us at Sketch Saturday! xx