donderdag 19 januari 2012

jaarboek 2012

Als variant op het project life van Becky Higgins, wil ik een soort jaarboek gaan maken dit jaar...Ik wil proberen om elke 2 weken iets te scrappen over wat er in die 2 weken is gebeurt..ik moet dus niet vergeten ook foto's te maken in die tijd... Afgelopen zaterdag hebben we gevierd dat mijn schoonouders 50 jaar zijn getrouwd...daarom dus deze dubbel LO met een foto van het bruidspaar in 1962 en anno nu..Ik heb lekker met allerlei kantjes gewerkt en ook een gezellig vlaggentouwtje gemaakt met daarop de beide data....Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden....







Liefs,
Marjoleine

7 opmerkingen:

Margreet zei

Gefeliciteerd met het 50 jarig huwelijk van je schoonouders.
En wat heb je er iets prachtige lo's van gemaakt.
Groetjes Margreet

Jolara zei

wat geweldig mooi liefs joyce

marion zei

dat scrappen gaat je heel goed af, wat een prachtige "lootjes". Liefs, Marion

Amanda zei

wat een leuk idee Marjoleine en dit is alvast een heel mooi begin!

lieve groetjes Amanda

Anoniem zei

Echt prachtig gemaakt Marjoleine. En wat een leuk idee ook om een jaarboek te gaan maken, wat zal het heerlijk zijn daar aan het eind vh jaar doorheen te bladeren en terug te kijken op het jaar!!! Succes en plezier met de rest van het boek!!!! Liefs, JacquelineR

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het zijn 2 hele mooie LO's Marjoleine! En nog gefeliciteerd met het 50 jarig huwelijk van je schoonouders.
Groetjes van Jacqueline

tineke zei

Gefeliciteerd met je schoonouders bijzonder hoor zolang bij elkaar. En wat een leuk idee zeg. deze lay outs zijn al geweldig zeg.
Tineke xx