donderdag 16 februari 2012

scrap 3 van mijn jaarboek

Gisteren mijn 3e scrap gemaakt voor het jaarboek...En wat anders dan sneeuwfoto's, want wat lag er een hoop sneeuw de afgelopen 2 weken. Mooie plaatjes kan je dan maken, dat wel, maar ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat het allemaal weer weg is hoor!!
De foto op pagina 1 is gewoon hier in Velserbroek...het is echt mijn mooiste foto gemaakt vond ik..(hij staat zelfs als achtergrond op mijn lappie) De andere foto heeft mijn schoonvader gemaakt vlakbij waar ze wonen. Het hert bleef ondanks alle drukte die er was met kinderen die vlak in de buurt aan het slee├źn waren gewoon lekker liggen, dus hij kon dit prachtige plaatje maken en toen ik het zag, heb ik meteen gevraagd of ik de foto mocht hebben om te gebruiken hiervoor en natuurlijk mocht dat! De sketch die ik voor deze Lo's gebruikt heb is eigenlijk een kaartensketch van de Nederlandse kaartenuitdaging....best leuk toch zo?




Liefs,
Marjoleine

8 opmerkingen:

Margreet zei

Super leuke winterpagina's
Groetjes Margreet

De Roelies zei

wauw wat mooi marjolijn

Marja Rolfes zei

Hoi Marjoleine, wat een mooie scrap LO's de afgelopen dagen!!!!
Die met dat hert is echt heel mooi!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Groetjes Marianne

marion zei

Wat een prachtige fotos en wat een leuke uitwerking. Liefs, Marion

Jacqueline (Sjakkie) zei

Twee hele mooie LO's, prachtige foto's!
Groetjes van Jacqueline

Pretty Jewel zei

Hallo Marjoleine, wat een leuke blog & wat een mooie winterpagina's!
Bij deze nodig ik je uit om www.prettyjewel.nl te volgen.

Liefs Claudia

marja zei

even een bezoek brengen aan je blog hoor marjoleine!

je lo's zijn weer knap gemaakt hoor en wat een mooie foto ook!!!!

lieve gr. marja