woensdag 14 maart 2012

scrap 5 van het jaarboek...uit eten..

Elk jaar ga ik met de dames van aerobic i.p.v. sporten gezellig uit eten. Dit jaar zijn we op 29 februari naar de Toerist in Spaarndam geweest. . Van het restaurant zelf is een mooie foto gemaakt. Deze heb ik gebruikt in mijn jaarboekscrap + 2 groepsfoto's en natuurlijk een foto waar ik zelf samen met mijn grote zus op sta. Ook wat verschillende borden met het lekkere eten mag niet ontbreken vind ik...Als achtergrond een dieprode, wat glanzende cardstock en het scrappapier wat ik heb gebruikt komt uit de 30x30 paperpad genaamd: Sweet owl!
De verschillende maten retrobloemenstansen met roosjes als decoratie en ook vlinders en takjes mogen niet ontbreken. En als laatste nog een journaling toegevoegd met ongeveer het verhaaltje waar ik hierboven mee ben begonnen...






Liefs,
Marjoleine

6 opmerkingen:

marion zei

prachtig lootje ! Liefs, Marion

Marianne zei

Ziet er perfect uit Marjoleine.
liefs, Marianne

Amanda zei

Ontzettende leuke en mooie lo-s Marjoleine en gezellig zo'n uitstapje.

liefs Amanda

Riet zei

Wowwww Marjoleine,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Nanda zei

Mooi Marjolein, ik ben dol op bloemen en die heb je hier mooi in verwerkt. Super hoor, het ziet er ook heel gezellig uit.

Groetjes,
Nanda

Trudy zei

Het zijn prachtige layouts Marjoleine!
Groetjes Trudy