zondag 8 april 2012

2 geboortekaartjes....

Maandag is mijn achternichtje 5 weken te vroeg bevallen van een dochter en natuurlijk moest daar een kaart voor gemaakt worden. Woensdag heb ik hem gemaakt en heeft Robin hem op de bus gedaan, dus ik neem aan dat ze heb wel hebben nu. Deze twisted easelkaart is het geworden met een schattig plaatje van 2 voetjes op handen gedragen.



Ook voor de opa en oma heb ik een kaart gemaakt met hetzelfde plaatje in sepia gemaakt. De kaartvorm zelf is een wedstrijd op 1 van de clubjes waar ik lid ben!




Liefs,
Marjoleine

9 opmerkingen:

Priskilla zei

Hoi Marjoleine,

Wat lief die baby voetjes!!! Het zijn 2 mooie geboortekaartjes.

Groetjes, Priskilla

Marianne zei

Hardstikke leuk Marjoleine.
liefs, Marianne

Amanda zei

Zo ontzettend mooi, beide kaartjes, en de stempel van de voetjes is zo lief!

liefs Amanda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Twee hele mooie kaartjes Marjoleine en wat een lief afdrukje heb je gebruikt, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Marja Rolfes zei

Wat een ontzettend lieve kaartjes!
nog een gezegende 2e Paasdag!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Margreet zei

Wat een prachtig geboortekaartjes
En een leuk stempel
Groetjes Margreet

marion zei

Wat een schitterende kaartjes. Liefs, Marion

Riet zei

Wat zijn dit prachtige kaarten Marjoleine.

Liefs Riet.

Jetty zei

Hoi hoi, het zijn twee hele mooie kaartjes en ook heel liefdevol, liefs Jetty xxx