woensdag 11 april 2012

eendjes in de tuin (scrap 7 van mijn jaarboek)

Vanmorgen weer gescrapt bij mijn vriendin...Deze keer een scrap over deze 2 eendjes, die vorige week of zo ineens de tuin kwamen binnen waggelen. Ik stond in de kamer en had meteen iets van: Foto's maken, want dat is een leuk onderwerp voor mijn jaarboek hahaha... en zie hier het resultaat: Eendjes in de tuin
Als achtergrond heb ik donkergroen papier gebruikt, dat vind ik wel leuk door die groene kop van de mannetjeseend. De foto's zijn op wat lichter, iets glimmend groen papier geplakt. Onder dit papier heb ik een groen kantje geplakt (met dank aan Daniƫlle, die dit mooie kant in haar bezit heeft) Het heeft wel een beetje weg van een kleedje zo, vind ik. Om de boel een beetje op te fleuren heb ik ook nog wat gestreept papier gebruikt met geel,rood, groen en blauw erin...De bloemen zijn geponst met de retro-bloemenpons met als hartje een wit roosje. ook heb ik nog wat witte roosjes langs het kant gebruikt. De titel heb ik met de silhouette uitgestanst. Eerst een mooie schaduwrand met geel en de letters zelf met rood papier. Ik vind het wel een leuk geheel geworden met weer es een heel ander soort onderwerp.....




Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

Priskilla zei

Wat leuk gedaan en de letters zijn mooi zo met die shaduwrandjes!

Groetjes, Priskilla

Margreet zei

Wat prachtig en leuke foto's van de eendjes
Groetjes Margreet

Amanda zei

mooi zo deze lay out, en heerlijk eendjes en voorjaar, nu nog een zonnetje.

liefs Amanda

tineke zei

Ze zijn leuk geworden marjolein en wat een leuk idee een jaarboek
groetjes Tineke

Riet zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.