woensdag 18 april 2012

Tom en Sil.....

Deze canvas is voor mijn nichtje en haar vriend. Ze wilde graag iets moois met een leuke foto van hun beiden en had aan mij gevraagd of ik dat wilde maken. De foto heb ik zelf gemaakt op de 50-jarige bruiloft van mijn schoonouders....Hij is in sepia afgedrukt. de ondergrond is geverfd met acrylverf, daarop een scrappapiertje...de foto is gemat op een taupekleurige cardstock en een heel licht gele cardstock... De hartjes heb ik met de double do gestanst en de letters met de quickutz. De kleine bloemen bij de "titel" zijn ook door de double do gestanst...De roos linksboven heb ik gemaakt met onderzettertjes, die ik eerst beïnkt heb..hoe je de roos maakt kan je hier zien...
Zelf ben ik erg tevreden met het eindresultaat....Nu maar hopen dat Tom en Sil het ook mooi vinden.....Met deze scrap doe ik ook mee met de wedstrijd van EKEF waar je zelf een bloem moet maken en verwerken in een project...



Liefs,
Marjoleine

10 opmerkingen:

Riet zei

Wowwwww Marjoleine,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Daar zijn ze zeker blij mee.

Liefs Riet.

Priskilla zei

Heel erg mooi gemaakt, leuk om iets speciaals te kunnen geven aan iemand.

Liefs, Priskilla

nicolet zei

Erg mooi weer Marjoleine!
groetjes Nicolet

marion zei

Wauw Marjolein, ik vind het echt een keigaaf canvasje. liefs, Marion

Sandraatsjuh zei

Hallo Marjoleine,

Graag gedaan voor het delen van de roos..

Super leuk dat je mijn blog hebt gelinkt BEDANKT!

Groetjes Sandra..

ps. hij is prachtige geworden

Margreet zei

Wat prachtig Marjoleine.
Daar zullen ze vast blij mee zijn.
Groetjes Margreet

tineke zei

wauwww marjolein wat heb je dat schitterend gemaakt zeg.
groetjes tineke

Peggy zei

Het is heel mooi geworden.
Heel speciaal
Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

Groetjes,
Peggy Dt-Ekef

Tinie zei

Wat heb je dit leuk gedaan!! En met een prachtige bloem!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

marja zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Marjoleine, met een super mooie bloem!!
Leuk dat je mee doet met EKEF!

Lieve groetjes Marja.