zaterdag 12 mei 2012

Forever and always...

Ik wilde graag voor mijn ouders iets maken op canvas, maar het idee kwam maar niet en vandaag ben ik er toch voor gaan zitten...Even wat gebladerd in een scrapbookmagazine en ja hoor daar was het idee....eerst heb ik de canvas zwart geschilderd...Tijdens het drogen ben ik naar de action gereden om canvas papier te halen om de foto op af te drukken..het was even zoeken, maar gelukkig niet voor niets...Thuis de foto dus op canvas afgedrukt en bijgesneden....de canvas met scrappapier van kaisercraft de after five collection beplakt. Om de foto te matten heb ik zwart cardstock met een punch around the page pons gebruikt...deze had ik van de week binnen gekregen en die moest natuurlijk worden gebruikt. Nog 2 mooie kantjes erop geplakt en afgewerkt met roosjes, hartjes en vlindertjes.... ik wil deze canvas morgen voor moederdag en ook alvast voor vaderdag aan mijn ouders geven...
Liefs, Marjoleine

2 opmerkingen:

Priskilla zei

Wauw Marjoleine, wat heb je dat mooi gemaakt! Zullen je ouders vast heel blij mee zijn.

Fijne dag morgen!
Groetjes, Priskilla

Riet zei

Ohhh wowwww Marjoleine,wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
Jij bent hier toch zo goed in kanjer.

Liefs Riet.