zaterdag 2 juni 2012

scrap 10 van mijn jaarboek

het heeft even geduurt, maar ik moest even wachten op een foto...Deze scrap gaat nl. over het freerun event, die munki motion heeft georganiseert..nu zul je misschien zeggen: munki motion??? wat is dat nou weer???...dat zal ik je vertellen...Munki motion is een freerun groep hier in Velserbroek en Robin en Jim zitten daar ook bij, althans nog niet helemaal, maar ze zijn zogenaamde minimunkis...Tijdens dat event heb ik uiteraard foto's gemaakt, maar ook de krant was aanwezig en de maandag erna stond er een leuk verhaaltje in de krant (zie hier) De foto die erbij staat is een foto van Robin, dus die foto heb ik opgevraagd bij de krant en het heeft even geduurt voor ik de foto binnen had...vandaag was het zover, dus ik kon eindelijk mijn scrap afmaken...dit is het resultaat: freerun event velserbroek!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.... Liefs, Marjoleine

4 opmerkingen:

Priskilla zei

Wat heb je dat leuk gedaan met die foto's! Ziet er prachtig uit.

Groetjes, Priskilla

nicolet zei

Prachtig weer!
Groetjes Nicolet

Noortje zei

Wauww wat gaaf, leuk leuk..!Die foto uit de krant is mooi.. Hoe heb je dat gedaan met de video-achtige idee?

Marjoleine zei

dank jullie wel!
ik heb gebruik gemaakt van mijn spiraalbindmachine die zulke vierkante gaatjes maakt en dan krijg je dus dit effect...