woensdag 6 juni 2012

Scrap 11 van mijn jaarboek

Vandaag was het weer tijd voor mijn 2 wekelijkse scrap. Vanmorgen bij mijn vriendin lekker aan de freubel geweest. De spread die ik deze keer gemaakt heb is een herinnering aan mijn grote liefde, die 5 Juni 50 jaar had moeten worden. Daarom de titel 5-6-2012 en Altijd in mijn hart. De foto op de linkerpagina is gemaakt tijdens onze laatste vakantie in Italiƫ door Edwin zelf en de foto op de rechterpagina is de schoolfoto van datzelfde jaar! Ik heb alleen cardstock gebruikt en 2 tinten blauw en wit. In de bloemetjes een plakpareltje geplakt! linksonder op de linkerpagina een journaling. Liefs, Marjoleine

5 opmerkingen:

Priskilla zei

Hoi Marjoleine,

Wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt!

Groetjes, Priskilla

Jolara zei

wat prachtig gedaan ! Liefs joyce

Riet zei

Wat vreselijk mooi gemaakt Marjoleine.
Wat jong was je man ,toen hij er niet meer was.
Dat geloof ik graag altijd in je hart.
Is hij onverwachts overleden?

sterkte.
Liefs Riet.x

Marjoleine zei

dank je wel Riet. Mijn man is bij een auto-ongeluk om het leven gekomen nu bijna 8 jaar geleden. Hij was 42!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een hele mooie spread van je man. Zo heb je een mooie herinnering aan hem.
Liefs van Jacqueline