vrijdag 13 juli 2012

easelkaart gemaakt

Ik heb het papier gebruikt wat ik over had van de laatste scrap van het autorijden van Jim. Leuk "mannenpapier" is dat en aangezien ik een kaart voor een man moest hebben.....Ik heb er een easelkaart van gemaakt. Het is een sletch van Cute Card Thursday en daar doet ie dus ook mee voor de challenge! De tekststempel heb ik van  Marianne. Zij heeft op haar blog hele leuke teksstempels, die je kan downloaden...Dank je wel Marianne, ik ben er echt blij mee! Dit is de kaart geworden. Niet te veel tierelantijntjes, want daar houden die mannen niet van hè. ;P


Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

Marianne zei

Ik vind de kleuren prachtig, mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Olga zei

Great work! Just love the simplicity & papers used!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marjoleine.

Liefs Riet.

Deb zei

such a beautiful card, love the colours!

Many thanks for joining in the
♥Cute Card Thursday Challenge♥
this week! Have a great weekend ♥Debxx

Trudy zei

De kaart is prachtig Marjoleine!!
Groetjes Trudy