woensdag 4 juli 2012

scrap 13 van mijn jaarboek

Vanmorgen was het weer mijn 2 wekelijkse scrapochtend bij mijn vriendin. Deze keer hoefde ik niet na te denken waar ik over zou gaan scrappen. Vorige week heeft jim nl. zijn eerste rijles gehad en een echte scrapper maakt daar natuurlijk foto's van...dit heb ik ervan gemaakt. Het papier komt uit een paperpad van prima marketing genaamd: Script pad...De foto's zijn geplakt op papier bewerkt met een Martha Steward around the page pons. De titel is gemaakt met het sunshine alfabet van Quickutz en op geponste rondjes geplakt. Liefs, Marjoleine

5 opmerkingen:

Trudy zei

Mooie layouts Marjoleine!!
Groetjes Trudy

Priskilla zei

Wat ziet dat er geweldig uit en wat een mooie randpons heb je gebruikt!

Groetjes, Priskilla

Margreet zei

Wat prachtige lo.
Groetjes Margreet

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Marjoleine.
Super dat je zoon autorijles heeft.
Kleine kinderen worden groot.

Liefs Riet.

Nanda zei

Wat is ie weer mooi Marjoleine. Misschien een late reactie, maar toch. Wat is die rand pons toch leuk, past helemaal.

Groetjes,
Nanda