woensdag 29 augustus 2012

2 tagkaartjes

Deze tagkaartjes heb ik het afgelopen weekend gemaakt. De trouwkaart is voor een medebeheerster en haar aanstaande van freubelstraatje en het geboortekaartje is voor mijn nieuwe overbuurtjes, die afgelopen weekend een dochter hebben gekregen...

De trouwkaart is een easelkaart. Het plaatje heb ik van internet geplukt.  
De takjes heb ik met mijn double do gestanst, zomede de hartjes. de letters heb ik met de quickutz gestanst.
Ook heb ik nog hartjes geembost met de double do.


Bij het geboortekaartje heb ik ook de takjes gebruikt. Deze heb ik opgefleurd met roze plakparels. 
Een mooi bloemetje met wat roosjes erbij en het is een mooi geheel, al zeg ik het zelf hihi

Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

Nanda zei

Wat een beauty's Marjolein. Heel erg mooi.

Groetjes,
Nanda

Margreet zei

Wat een mooie kaartjes
Groetjes Margreet

Plony zei

Super super superrrrrrrrr!!!!!!!
Liefs Plony.

Miranda de Groot zei

Heel mooi allebei.
Het trouwkaartje staat hier te pronken.
Groetjes Miranda

Riet zei

Wat een schitterende kaart Marjoleine.

Liefs Riet.