dinsdag 11 september 2012

kaartje

Dit kaartje heb ik vorige week gemaakt voor 1 van de medebeheersters van het freubelstraatje. Zij was zaterdag jarig. Ze is gek op katjes, dus toen ik deze digi voorbij zag komen op pinterest, had ik meteen iets van, deze moet ik gebruiken. Ik heb het afgedrukt op cremekleurig cardstock. In eerste instantie was ik ook aan het inkleuren geslagen, maar eigenlijk vond ik het niet ingekleurd mooier bij de kaart passen, dus opnieuw afgedrukt en toch maar zo op de kaart geplakt.
Het is weer es een heel andere soort kaart dan dat ik normaal maak en ben er best een beetje trots op.


Liefs,
Marjoleine

5 opmerkingen:

marion zei

Het is een bjoetie van een kaart en in het echie nog veeeeeel mooier.Liefs, Marion

Trudy zei

wat een mooie kaart Marjoleine!
Groetjes Trudy

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Marjoleine.

Liefs Riet.

Willemijn zei

Wat een mooi kaartje joh! Liefs Willemijn

Willemijn zei

Wat een mooi kaartje zeg joh!
Liefs Willemijn