vrijdag 28 september 2012

scrap 17 en 18 van mijn jaarboek...

Door de vakantie liep ik nog steeds 1 spread achter, dus van de week even goed mijn best gedaan en 2 spreads gemaakt. De eerste is een scrap over mijzelf. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe bril, dus een paar fotootjes gemaakt en een scrap erover...Het is een vrij simpele scrap, maar ik vind hem wel mooi geworden. Het papier wat ik heb gebruikt is van een paper pad 12`bij 12` first edition paper genaamd Boho Chic... Een brede roze kant erover en de foto is geplakt op een kanten taartkleedje. Het kleedje heb ik nog opgesierd met wat plakparels van de Action..






De tweede spread is over Edwin, die afgelopen zaterdag alweer 8 jaar geleden is verongelukt. Daar moeten we natuurlijk ook bij stil staan. Ik heb een paar mooie foto´s opgezocht en op mooi papier geplakt. Het papier komt uit de collection kit van Country Boutique.Verder heb ik niet veel bijzonders erbij gedaan, omdat het papier al van zichzelf mooi is. De scallop met de bloemen staat al op het papier, dus ik vind het niet nodig om meer frutsels erbij te doen... Op de tweede pagina van de spread een gedicht, die ik op internet heb gevonden. Ik vind het zo mooi en helemaal mijn ding, dus die heb ik uitgeprint en erbij geplakt.



Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden...Zelf ben ik er erg blij mee...
Liefs,
Marjoleine

1 opmerking:

Riet zei

Wat schitterend heb je dit gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.