dinsdag 23 oktober 2012

Mannenkaartje

Vinden jullie het ook zo moeilijk om mannenkaartjes te maken....ik wel, maar sinds ik pinterest heb ontdekt, sla ik daar allerlei voorbeelden op van leuke dingen o.a. kaartjes die ik erg mooi vind om ooit een keer zelf te maken....welleswaar met ander papier en misschien iets anders van opzet, maar je hebt dan in ieder geval een beginnetje...zo ook bij deze kaart, die ik op pinterest had opgeslagen...hij is wel anders geworden, maar het blijft een mooie mannenkaart door de kleuren en de sketch, die ik heb gebruikt...lekker strak dus.
Het papier is van de paperpad genaamd: little black dress van basic grey.
De happy birthday stempel heb ik in delen gestempeld, want die staat eigenlijk onder elkaar...
vond het wel mooi zo.

Liefs,
Marjoleine

4 opmerkingen:

Margreet zei

Is een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Plony zei

Super gedaan, mannenkaarten zijn ├ęcht niet de makelijkste en dan is ieder mooi voorbeeld meegenomen!!!
Liefs Plony.

marion zei

Een bjoetie Marjolijn. Liefs, Marion

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marjoleine.


Liefs Riet.