vrijdag 30 november 2012

3 kaarten gemaakt..

Deze kaart is voor een 25-jarig bruidspaar..

Dit is een verjaardagskaart met de wedstrijdsketch van de Crazy meiden.


En dan nog een kaart voor een ander 25-jarig bruidspaar. Zag zo'n kaartje ergens op het web en ik moest het gewoon namaken...ik vond het zo'n lief kaartje met een prachtige tekst. Iemand anders heeft voor mij de tekstcirkel gemaakt, want ik wist even niet hoe dat in word 2010 moest. Ik ga het nog wel even uitzoeken, maar daar had ik nu even geen tijd voor, aangezien het kaartje vandaag af moest. Dus Jacqueline, als je dit leest, nogmaals heel erg bedankt ervoor!


Liefs,
Marjoleine

3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige kaartjes
Groetjes Margreet

Riet zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Heel graag gedaan Marjoleine, wat lief dat je me noemt zeg !!!
Je kaart is echt prachtig mooi geworden !!! Lieve groetjes, JacquelineR