woensdag 7 november 2012

scrap 20...jaarboek

Vandaag weer een spread met Jim, want hij is vorige week jarig geweest en 18 jaar geworden...een goede reden om een spread van te maken, dus.....Eerst een paar foto's gescand als baby. Deze heb ik op de eerste pagina verwerkt en de foto's van nu op de 2e pagina...Het was even een fotoshoot, maar het is wel gelukt om er een paar leuke foto's uit te zoeken...
Ik had laatst een leuk scalloppapiertje gekocht...dit heb ik op wit cardstock geplakt. 1 grote foto uitgeprint en een paar kleinere en er een mooi geheel van gemaakt. Met de double do 2 hartjes gestanst en opgeplakt.. Ik had nog van die leuke plaklettertjes van de kruidvat van een paar jaartjes terug...die heb ik bruin/zwart gemaakt en opgeplakt. Met deze eerste pagina van de spread doe ik mee aan de challenge van het hobbyjournaalblog....Als kleine journaling heb ik de tekst van het geboortekaartje gebruik:

Nu is hij nog klein en teer,
Maar straks wordt hij, net als zijn vader
zo sterk al een beer.



Pagina 2 is eigenlijk bijna hetzelfde, alleen zijn de letters bovenin geplakt en heb ik een klein fotootje extra geplakt. De journaling heb ik geschreven met een verwijzing naar het geboortekaartje:

Is het echt waar?
Ben jij nu al 18 jaar?
Ja, echt je bent niet meer klein en teer,
Maar net als ooit je vader,
zo sterk als een beer.



Liefs,
Marjoleine

7 opmerkingen:

nicolet zei

Ook dat ziet er heel leuk uit!!
Groetjes Nicolet

Margreet zei

Wat prachtig
Groetjes Margreet

marijke zei

Wat is die leuk joh en leuk dat je hem in mijn challenge neer gezet hebt

Riet zei

Wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

scrapfertier zei

Woww heel mooi.
Leafs Tietje.

Nanda zei

Hoi Marjolein, dat ziet er weer super uit. Leuk hoor om Jim zooooo klein en dan alweer zoooo groot te zien, het gaat veel te snel.

Gebruik jij ook veel van dat bruine cardstock? Welk soort gebruik jij?

Groetjes,
Nanda

Nanda zei

Nog even terug reageren hoor. Dat Bazzil cardstock haal ik nu voor € 0,55 bij creatiefhandje. Misschien weet jij een adresje waar het goedkoper kan?

Groetjes,
Nanda