zaterdag 29 december 2012

1e kerstkaart voor 2013 is een feit...

Ja ja, ben lekker vroeg deze keer, maar dat komt omdat ik zo graag deze nieuwe stempel van mij wilde gebruiken. Deze stempel is 1 van de stempeltjes die ik heb gewonnen bij het blog, Christmas Challenges van de webwinkel Alota rubberstamps. Is ie niet schattig?
Ik heb een easelkaart gemaakt met de mal van Marianne Design Lr 0242. Zooo blij met deze mal...ik vind hem echt geweldig!! De kaart is in het wit met kraftpapier. Wat bloemetjes, takjes en een strikje van kant erbij en klaar is Klara....

Liefs,Marjoleine

6 opmerkingen:

Seta zei

Jemig Marjoleine, wat ziet dat er weer professioneel uit!! Prachtig! `Vooral doorgaan`, zou Barry Stevens zeggen! :-)
groetjes, José

marion zei

ahhh wat een schatje, knuf, Marion

nicolet zei

Schitterend kaartje heb je er mee gemaakt!
Fijne jaarwisseling alvast.
Groetjes Nicolet

Misseke zei

Schitterend!!!!!! Supermooi gedaan, Marjoleine.

Groetjes, Misseke

Marianne zei

Mooi gedaan Marjoleine.
Liefs, Marianne

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En een prachtige mal.
Groetjes Margreet