zaterdag 5 januari 2013

3 vintagekaarten...

Ik ben een beetje op de vintagetoer...Ik heb maar liefst 3 vintagekaarten gemaakt. 
Als eerste deze kaart voor mijn schoonouders, die afgelopen donderdag 51 jaar getrouwd waren.
Het plaatje heb ik via google op internet gevonden. Vond het zo schattig, die vogeltjes. 
De tekst heb ik gewoon in word gemaakt en uitgeprint, makkelijker kan het niet 


Deze 2e kaart heb ik gemaakt voor een tante van mijn schoonouders, die zondag 90 jaar wordt. Dat is wel een kaartje waard toch? Ook dit plaatje heb ik ergens op internet gevonden. Zo handig, even zoeken op vintageplaatjes en je hebt er een heleboel!



Als laatste dit kaartje voor mijn voorraad. Het plaatje heb ik in sepia uitgeprint, zodat het beter bij het papier pastte. De sketch is een forumsketch 151 op de club van Terry.


Zo, dat was het weer...ik ga weer aan de freubel!

Liefs,
Marjoleine

1 opmerking:

Margreet zei

Wat een prachtig vintage kaartje
Groetjes margreet