zaterdag 20 april 2013

achterstallige kaartjes....

Sjonge, ik ben echt al een tijd niet op mijn blog geweest....en ik heb echt niet stil gezeten met de kaartenmakerij hoor...ik ga maar weer es wat oploaden...















Het is zoals jullie zien, van alles en nog wat van de afgelopen maand....Er is nog meer, maar dat kan ik nog niet laten zien, want dat zijn voorbeeldkaartjes voor de volgende maand van mijn beheerders clubje van Ilonka Een superleuke club met leuke digi's, tags en patroonkaarten, die je daar aan kan vragen...Gewoon even gezellig lid worden en uiteraard na het maken even plaatsen op de club! :)
Ik hoop de volgende keer wat meer te vertellen over mijn werkjes en wat sneller het erop te zetten...ik ga mijn leven beteren wat dat betreft! ;)

Liefs,
Marjoleine

7 opmerkingen:

Jeanine van Wijk zei

Je maakt echt super mooie kaartjes Marjoleine!! En ik heb de eer om je nieuwste te mogen bekijken bij Ilonka!
Ik hou mijn blog zoveel mogelijk bij, bij elk gemaakt kaartje/tag e.d. probeer ik het meteen op mijn blog te zetten, maar het wordt er wel een dagtaak van bijna...hahaha...
Fijn weekend!!

jolanda zei

hele mooie kaartjes

Ilonka zei

Je kaartjes heb ik al voor zien komen op de club, maar meis ik vind ze allemaal te gek. De een nog mooier dan de andere.

Fijne weekend !!

Liefs XXX Ilonka

Amanda zei

Wat een bjoeties en veel hoor, een mooie rij.

liefs Amanda

Riet zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt Marjoleine.

Liefs Riet.

Nanda zei

Wat zijn het weer plaatjes Marjolein. Waar haal je de tijd en energie vandaag om ze allemaal te maken.

Top hoor!!!

Groetjes,
Nanda

Inkypinkydelights zei

Oh what lovely cards Marjolein. Iam looking forward to working with you, and getting to know you, at a Die for a Sketch Dt too. Judy x