zaterdag 27 april 2013

Sinds tijden weer een fotoscrapproject...

 Een hele tijd geleden was er op mijn beheersterclub het freubelstraatje een clubdag. Ik kon helaas niet er naar toe, maar heb wel het pakket aangeschaft. En vandaag ben ik er eindelijk mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat:


Een leuke hanger met 3 scraps eraan.
Ik heb foto's van mijzelf en de jongens gebruikt. Het zijn zeer recente foto's, want de boys hadden nog niet zo lang geleden een stuk langer haar! Ik wilde dus echt foto's die pas gemaakt zijn. 
Mijn foto en die van Robin heb ik vandaag gemaakt. De foto van Jim is van vlak na de kapper ;)


Als eerste de scrap met mij. Uiteraard papier uit het pakket. Toegevoegd 2 taartkleedjes. 
Verder zijn alleen spulletjes uit het pakket gebruikt! 


Voor de scrap van Jim heb ik mijn op het moment favoriete mal van Joy crafts gebruikt. De square frame!
Ook hier verder alleen papier en spulletjes uit het pakket!


Voor de scrap van Robin heb ik zijn naam op de label van de radiant rectangle netstabilitie geplakt. Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb, komt niet uit het pakket, maar uit mijn eigen voorraad! Het touwtje kreeg ik vanmorgen van Robin zelf. Hij vond het op zijn kamer en vroeg of ik het voor mijn scrap wilde hebben. En vanmiddag dus meteen gebruikt ;) 
Ook hier verder alleen spulletjes uit het pakket.

Zo, ik ben lekker bezig geweest vandaag, al zeg ik het zelf.
Ik ben erg tevreden en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,
Marjoleine




4 opmerkingen:

marion zei

Wauw meis, wat is dit schitterend, liefs, Marion

Riet zei

wowwww Marjoleine,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

NickelNook zei

Beautiful project, Marjoleine! What a lovely keepsake! You have handsome boys!...Nancy :o)

Nientjes Hobbyhoekje zei

Whouw, wat heb je dit mooi gemaakt Marjoleine!! Super!!

Groetjes, Jeanine
http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl
www.facebook.nl/nientjeshobbyhoekje2013