dinsdag 14 mei 2013

nieuwe uitdagingen op Ilonka's cluppie....

Zo leuk weer allemaal en aangezien ik beheerster ben bij haar, heb ik al wat leuke voorbeelden gemaakt.
Als eerste is er de uitdaging: maak een labelkaart met een berenstempel en/of plaatje
Dit is wat ik ervan gemaakt heb:

Dan is er weer een prachtige digi aan te vragen. Ik heb er dit kaartje mee gemaakt:


Is het niet een schatje?
Ook kan je het patroon van de volgende tag aanvragen:


En tot slot is er nog een geweldig leuk patroon aan te vragen, waar ik dit kaartje mee heb gemaakt:


Is het niet geweldig allemaal? Dus wil je ook van die leuke patronen/tags en/of digi's, wordt gezellig lid van het cluppie van Ilonka, daar kan je alles aanvragen. En elke maand zijn er nieuwe patronen e.d. te vinden daar!

Liefs,
Marjoleine




7 opmerkingen:

Ilonka zei

Ze zijn allemaal supermooi Marjoleine en dank je wel voor je prachtige bijdrage.

XXX Ilonka

jolanda zei

hele mooi creaties

cristel zei

Ja inderdaad je creaties zijn prachtig
grtjs

Riet zei

Wat is dit allemaal prachtig Marjoleine.

Liefs Riet.

Nientjes Hobbyhoekje zei

Je hebt er super mooie creaties van gemaakt!! Echt geweldig!!
Hartstikke mooi gedaan!

Liefs, Jeanine xx

Http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

Madelon zei

wat is deze mooi zeg !!!!

groetjes Madelon

Embellishments zei

Beautiful!!!! Love the layers and die cuts!
~Steff~