maandag 20 mei 2013

Reminder challenge 1 jaar a Die for a Sketch + winnaar bloghop

Ja en dan is het alweer de 20e, dus tijd voor de reminder van de challenge op a Die for a Sketch . 
Dit is de sketch

en dit is de kaart die ik heb gemaakt 


sponsor image: Charlotte with butterfly
Dies die ik heb gebruikt:
creatable LR 0141
Olba butterfly 1

Sponsor's

10 € Gift Voucher

  

                                                                           '

We hebben ook nog een DTcall op het blogWat moet je doen:  Je maakt deze sketch met minimaal een stans. Wil je kans maken op een DT plek zet dat er duidelijk bij. Dan is het voor ons ook duidelijk.


En dan nu de winaar van de bloghop van de 5e.....ik heb gekeken bij mijn reacties en de winnaar is geworden: Gerjanne.... Stuur je me je adres even, dan krijg je de kaart opgestuurd!

Liefs,
Marjoleine












8 opmerkingen:

Ilonka zei

Hoi Marjoleine wat een plaatje is je kaartje. Zo mooi...

XXX Ilonka

jolanda zei

mooi kaartje

GerJanne zei

Hoi Marjoleine, wat leuk!! Ik kan alleen je email adres niet vinden. Waar staat die?
GerJanne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marjoleine.

Liefs Riet.

Madelon zei

Vind hem heel schattig Marjoleine. groetjes Madelon

NickelNook zei

You've made a beautiful card, Marjoleine! The flowers are gorgeous!...Nancy :o)

Embellishments zei

Hi Marjoleine, beautiful card and the image is adorable. Love the ribbon roses and the butterflies. Thanks for the lovely comments on my blog :-)
~Steff~

anita01 zei

Hoe leuk jou kaart hier ook te bewonderen Majoleine.

En gaaf dat je mijn pocketkaart op jou pinterest heb gezet, veel plezier met je stempel hoor.

Warme groetjes,
Anita