maandag 8 juli 2013

Sketch #1 Cheerful Sketches

Goedemorgen medefreubelaars, Het is zo ver, de eerste challenge van het nieuwe challengeblog Cheerful Sketches gaat vandaag van start! Onze sponsor voor deze challenge is:



Ze sponsoren een cadeaubon van 10 euro voor de winnaar....is dat niet supergaaf!!!


Dit is de eerste sketch, gemaakt door Terry! Is ie niet geweldig!!!
De bedoeling is dat je een kaart of project maakt met onderstaande sketch.
Je mag helemaal zelf bepalen wat je doet, als je maar duidelijk laat zien dat je de sketch hebt gebruikt! 
Hoe simpel kan het zijn!!! Dus ladies ga lekker aan de slag en zet je creatie op het blog.
We zijn superaagje naar jullie creaties!!!


De challenge loopt van 08-07-2013 tot 03-08 2013

Dit is mijn voorbeeldkaartje. Ik had net de prachtige vlinderstans van Noor binnen, dus uiteraard gebruik van gemaakt! In combinatie met deze geweldige digi maakt het een leuk geheel...al zeg ik het zelf hihihi


Voor de andere voorbeelden van mijn mede DTleden, verwijs ik je naar het blog zelf  en echt het is de moeite waard om er even een kijkje te nemen hoor!
Ik hoop dat er veel leuke projectjes binnen komen, dus ladies, doe jullie best en laat zien die mooie creaties!

Tot ziens op Cheerful Sketches!!








5 opmerkingen:

Margreet zei

Prachtig kaartje...wat is die vlinderrand toch mooi hè? En die ovaal is trouwens ook niet te versmaden!

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Riet zei

ohhh Marjoleine,wat is dit schitterend.

Liefs Riet.

jolanda zei

heel mooi kaartje

cristel zei

wat een prachtige kaart zeg toppie
grtjs