vrijdag 26 juli 2013

Spread 4 van Lanzarote

Van de week lekker zitten scrappen. Deze keer een spread over de avondwandeling langs het strand/boulevard die we hebben gemaakt om de buurt een beetje te verkennen. Ik heb vanuit een sketch gewerkt van sketchabilities!

De eerste LO is met Jim:


En de 2e met Robin:


En deze heb ik dus gespiegeld, zoals ik meestal doe om er een geheel van te maken. Ze komen naast elkaar in het album en dan ziet het er dus zo uit:


Het papier wat ik heb gebruikt komt uit de kit van Scrapdelight scrapper's Challenge.
Weet helaas even niet meer welke (4 of 5) , omdat ik 2 kits tegelijk heb gekregen en het geheel inmiddels een beetje door elkaar is gekomen...oeps!





1 opmerking:

cristel zei

dat is echt mooi gedaan zo dat gespiegelde mooie kleuren ook en prachtige foto's
grtjs