zaterdag 31 augustus 2013

2 kaarten gemaakt deze week....

Het freubelen wil niet zo lukken de laatste tijd, maar gelukkig is het toch weer gelukt om 2 kaartjes te maken. Woensdag heb ik deze kaart gemaakt voor een 40-jarig bruidspaar.



De sketch komt bij de Nederlands kaarten uitdaging vandaan!

Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de dochter van een vriendin, die morgen haar verjaardag viert. 16 is ze geworden, dus een Sweet 16 kaart gemaakt. De sketch is deze maand de uitdaging bij het freubelstraatje en is gemaakt door Marja Nuis! Als extra uitdaging moest er een zelfgemaakte bloem op. Ik heb ervoor gekozen om met een koffiefilter te werken. Het idee hiervoor staat op de Noor!design blog. Zij hebben pioenrozen gemaakt, maar aangezien ik de stans die zij gebruiken niet heb, heb ik een stans van crealies gebruikt. Ik heb na het vastpinnen de bloem geinkt, want glimmermist bezit ik ook niet. Daarna even nat gemaakt en verkreukeld en weer gedroogd. Onder de bloem heb ik een rondje op dezelfde wijze behandeld en daaronder zit nog wat verbandgaas. Een touwtje erom heen vast gemaakt met een kroontje eraan .
Leuk strikje bij de tekst sweet 16 en uiteraard nog van harte gefeliciteerd erbij om het geheel af te maken!


Nou dat was het weer voor deze week!




2 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaartjes

Ilonka zei

Wat een supermooie kaartjes heb je gemaakt Marjoleine.

Liefs, Ilonka