zaterdag 3 augustus 2013

Lanzarote spread 5

Vandaag heerlijk zitten scrappen en deze keer eens niet met een sketch gewerkt, maar naar een blz. uit de Libelle...ja, je leest het goed. Ik zat van de week de Libelle te lezen en daar waren diverse blz. met van die hokjes en ik had meteen iets van, daar kan ik wel wat mee. Vandaag ben ik er mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat, zoals het in het album komt.


Het basispapier is een cardstock in een groenbruine kleur. De foto's heb ik heel groot uitgeprint en daaruit heb ik een vierkant gesneden. Verder in diverse scrappapieren kleine vierkantjes en driehoekjes gesneden en opgeplakt. Daarna alle snijranden met lint beplakt.
Het papier komt weer uit 1 van de kits (4 of 5) van Scrapdelight scrappers Challenge.
De letters heb ik gestanst met de quickutz, behalve de hoofdletters, die zaten dan weer in kit 6 van Scrapdelight scrappers Challenge.

Nog even de Lo's apart,
links:


en rechts:


Met deze Lo wil ik graag meedoen met de 1e scrapuitdaging op Cards en Scrap!





4 opmerkingen:

cristel zei

Een heel mooi idee zo met de hokjes echt een hele mooie lo
Grtjs

Brenda zei

Ontzettend leuk dat je meedoet met de 1e LO-challenge van Cards&Scrap!Wat een leuke LO heb je gemaakt!! Het lijkt wel een quilt, zo leuk met al die vakjes! Erg leuk gedaan! Gezellig dat je meedoet deze maand bij Cards&Scrap:) Groetjes,Brenda

Anja (scrappie) zei

Aparte layout zo met die vlakken. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

Yvonne van Bruggen zei

Een hele originele LO! Leuk! En leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
Groetjes, Yvonne