dinsdag 24 september 2013

Dromedaris safari (spread 6 Lanzarote album)

Deze spread heeft echt weken onaf op mijn bureau gelegen. Ik wist het gewoon even niet. Vorige week kwam ineens weer iets boven borrelen en ja hoor hij is af! En hoe simpel kan het eigenlijk zijn....de letters van de titel vond ik ergens in mijn hobbykamer en hup daar was de inspiratie weer! De letters zijn eigenlijk plakletter, maar plakken doen ze niet zo goed, dus een druppeltje tacky glue erachter en vast zitten ze! Daarna in het bruin de journaling geschreven! En dat was eigenlijk alles...stom is dat toch, dat je daar zo lang over moet nadenken....


Ik heb alleen gebruik gemaakt van cardstock...
Hier nog even de pagina's apart.
Links:


en rechts:



Zo, dat was het weer voor vandaag!



3 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Wat grappig, heb je de bult van de dromedaris als inspiratie gebruikt! Zo lijkt het wel in ieder geval, ziet er leuk uit!
groetjes, Hennie

nicolet zei

Prachtige layout Marjoleine! Soms duren de ingevingen die je krijgt lang he ;-)
Maar deze is goed gelukt!
Groetjes Nicolet

Jeanine van Wijk zei

Heel erg mooi gemaakt hoor Marjoleine!! Toppie!!

Liefs, Jeanine
http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl